Ujjjj va ont!


Det var länge sen man hade träningsvärk... ont gör det men samtidigt är det en skön känsla..
Känns som att det man gjorde igår tog på kroppen :)
Pratade med en arbetskamrat igår och hon sa att jag kunde låna ett par träningsskivor av henne, ett av dem var strippaerobic :) låter spännande måste jag säga! hahaha
Så jag får väl skivorna på fredag när vi jobbar samtidigt så i helgen och nästa vecka blir det ordentligt med träning för min del!
Imorn blir det yoga igen.

Ska snart börja laga mat, det blir chicken tikka masala idag.

Just ja, jag blev jätte sur igår kväll när jag kom hem.
Jag skulle sätta i motorvärmaren eftersom det var så kallt, å så har någon gått å låst det!
Å vi har inte fått en nyckel även fast jag nämt det för öbo förut...
Så självklart ville inte bilen starta imorse!
Älsklingen fick putta igång bilen och jag kom en kvart försent till jobbet.
Sen försökte jag nå bovärden hela dagen men det gick inte.
Fick gå till kontoret efter jobbet och där står han!
Han försökte bara fjäska lite och sa att självklart ska ni få en nyckel, det är konstigt att ni inte fått en nyckel förut..hmmm ja, undrar vems fel det är, han är ju våran bovärd!
hahah, så skrattretande.
Jaja, nu så har vi en nyckel iaf så nu ska det inte vara några problem...

Yeah, matlagningsdags!

Kommentarer
Postat av: Nina

På nåt sätt verkar det inte konstigt att dem gjorde fel, det gör dem alltid! Se till att ta med det på den där blanketten man ska fylla i varje år.

Pussis

2010-02-23 @ 09:09:10
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0