Sökes: Ett nytt liv!


Inte helt och hållet iofs.
Vill behålla älsklingen och mina vänner och familj men annars så är jag så trött på mitt liv så det är inte sant.
Jag är så trött på att livet jämt ska kretsa kring pengar.
På jobbet så pratar alla om vilka resor de varit på å vilka spa´n de besökt och att de ska på massage mm.
Överallt hör man samma snack.
Förstår inte hur folk har råd?
Fast det är klart, alla lever ju inte med lika begränsad ekonomi som vi.
Nu låter det kanske som om jag är avis på alla runt omkring mig, men det är jag inte.
Jag önskar bara att vi hade lite bättre ställt.
Skulle vilja bjuda massa folk hit på mat mm.
Jag är en person som tycker om att ge, ju mer jag får ge ju bättre mår jag.
Önskar verkligen jag kunde hjälpa andra men det är svårt när man inte har mkt själv.

Känner att jag bara har en massa negativ energi och negativa tankar just nu.
Inte så kul att läsa men jag måste lufta hjärnan lite grann..
Svårt att tänka positivt när man är i en svår situation.
Men jag ska ändå inte gnälla allt för mkt, det finns många som har det svårare och sämre ställt än vad vi har.
Det är bara att kämpa på :)

Kommentarer
Postat av: äiskä

tili 486 kr, kivaa

2010-02-25 @ 04:09:26
Postat av: äiskä

no jopas... älä nyt sentään...

2010-02-25 @ 10:31:45
Postat av: Anonym

Hei älä murehi niin palion...olithan sää vasta suomessaki lomalla

2010-02-25 @ 16:18:06
Postat av: Mandy

Det ordnar sig..någon gång har även vi ''fattiga'' råd att ta semester och skämma bort oss lite.. Våra dagar kommer ska du få se ;) Pössss

2010-02-25 @ 22:38:56
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0