Seg


Idag är jag riktigt seg.
Sen ska jag åka till jobbet om 2 timmar..
Med det här passet så har jag bara 8 pass kvar att jobba, sen är jag arbetslös...
Får se ifall jag hör nåt från de andra avdelningarna jag sökt till snart..
Sen har jag ett annat jobb som jag väntar svar ifrån, som inte har med vården att göra.
Och sen så har jag ett till jobb som jag ska söka, det blir på en vårdcentral..
Så jag är inte lat när det gäller att söka jobb iaf, jag är i full gång redan innan jag är arbetslös :)
Kanske får reda på nåt från jobbet idag som inte är på usö, hoppas på det iaf!
Vill ha besked så snabbt som möjligt så jag vet om jag ska fortsätta söka eller inte...
Fast det skulle vara ganska lyxigt om man fick flera jobb som man kunde bara välja mellan :D
Men även ETT jobb duger för mig ;)

Nu ska jag ta och städa lite snabbt, sen duscha å sen åka till jobbet.

Have a nice thursday!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe, tänk om det hade varit i september som tänkt ;) Då hade du fått vänta längre hehe

2010-02-18 @ 18:08:48
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0