Medina


Igår så hade jag Moa här på besök.
Vi åt tacos och drack några öl och hade det trevligt :)
Sen gick vi till björnis, ville se Medina uppträda.
Först när vi kom så var det helt tomt där! men inom en halvtimme så började folket dyka upp.
Vi fick vänta länge på att Medina skulle uppträda, och när de väl gjorde det så var de hur bra som helst!
Men tyvärr så var det alldeles för mkt folk där för min smak så vi gick hem tidigare.
Idag så har jag känt mig halvseg hela dagen, men så brukar det bli när man dricker sällan :)
Men ändå så har jag diskat och tvättat kläder och bytt sängkläder mm hemma.
Det tycker jag är duktigt! :)

Nu ska jag ta och äta lite och sen är det dags att börja förbereda sig för natten.

Imorgon blir det arbetsförmedlingen för lilla arbetslösa mig!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det kan du göra om du vill :) Skulle va kul!

2010-03-02 @ 11:27:31
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0