Ledig imorn


Sen efter det har jag bara tre arbetspass kvar..
Vet inte om jag kommer att få jobb och när, men har aldrig varit arbetslös under någon lång period så det dyker väl säkert upp något. Hoppas på det.
Pga min situation just nu så mår jag ganska så dåligt.
Oroar mig massor och känner mig helt snurrig i huvudet.
Tankarna bara snurrar runt och jag får ingen lugn och ro.
Och det gör att mitt liv blir lidande eftersom jag inte kan göra något, får inte för mig att göra nåt.
Det är som om jag hamnat i någon grop och kan inte komma upp.
Småsaker känns jätte jobbiga.
Det beror dels på min depression men just nu så har den blivit värre pga min kommande arbetslöshet.
Men jag hoppas verkligen att det kommer att ordna sig, på ett eller annat sätt.

Imorn tänkte jag iaf bara ta det lugnt, träna lite yoga och så...
Kanske fixa till lite hemma...
Men nu ska jag gå och sova. Är extremt trött.

Äiti: Tuutko kahville? soita kymmenen jälkeen, haluan nukkua vähän pidempään huomenna :) mutta herään kumminkin siinä kymmenen maissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0