Jag lever! :)


Haha, jo det är faktiskt sant. Jag lever..
Har bara inte orkat sitta vid datorn så mycket, kollat runt lite snabbt bara.
Vi har varit ute mkt med eya och hunden och lekt i snön, det finns det MASSOR av! :)
Sen har vi bara umgåtts med nära och kära.

Imorn bär det av till mormor och morfar, vi ska stanna där i ett par timmar och sen kommer vi tillbaka.

Saknar bara min baby massor :(
Det känns konstigt, vi har inte varit ifrån varandra så här länge sedan vi vart tillsammans för ett och ett halvt år sen... det är ju bra så får man sakna varann (vilket jag gör!) men det känns ändå konstigt.

Fick ett roligt telefonsamtal idag... avslöjar inget nu för jag vill konfirmera att det var ett "riktigt samtal"...
Det är inget jobb eller nåt sånt men en liten rolig "upplevelse" isf :)
Väntar bara på ett mail...

Nu ska jag gå å borsta håret, har precis bastat (ivärldens bästa bastu) :D


Kommentarer
Postat av: Mandy

Ja tapeterna kommer någon gång, haha man vet aldrig med öbo. Tack, det känns bra med lite mera jobb. Hehe telefonsamtalet kom till mitt nummer först vet du? Jag gav dem ditt nummer.. Kram Kram ses snart!

2010-02-03 @ 20:59:39
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Nej dem sa inget.. Jag gav dem ditt nummer bara. Jag var så rädd att det var från ditt jobb så gav baRA NUMMRET :) kram

2010-02-04 @ 11:15:38
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0