Blodprover


Idag har jag varit på VC å tagit prover..
Måste gå ganska så regelbundet på provtagningar så de kan utreda varför jag har B12 brist.
Bristen i sin tur kan påverka humöret och nedstämdheten så det är bra om jag får ordning på det.

Jag hade ju teletid med min läkare 9.30 också, men pga fördröjningar på VC så missade jag samtalet!
Jag blir så irriterad på sånt, jag hade en tid där kl 9.00 och sen kan de inte hålla tiderna.
Jaja, det är sånt man får förvänta sig.

Nu ska jag äta lite frukost, och sen en dusch före jobbet.
Skulle ha varit ledig idag egentligen men de behövde folk så jag jobbar ikväll istället för på onsdag...

Kommentarer
Postat av: sam

ofta :D höhö

2010-02-15 @ 18:25:44
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/
Postat av: MarZu

Apinan raivolla eikä tunnu missään apinan raivolla jorataan lissää ,tahtoisin kanssasi peltoa kyntää saanko mä sulle pyllistää...Hahaha :D Wiiiiiiiiii! Ole hyvä kyllä mullekki saa laittaa kommenttia xD vammasta tai ovammasta.höhöh Olen ooomeena olen ooomeena......osv...Have a great Day! PeaCe OuT

2010-02-16 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0