Beteendevetare


Imorgon har jag mitt andra besök hos en beteendevetare, och även det näst sista.
Eftersom jag inte fick fortsatt vikariat så fortsätter inte mina besök heller, eftersom det är usö som betalar dem.
Så det känns väldigt tråkigt för att jag fick så bra kontakt med henne.
Hoppas hon kan remittera mig vidare till någon likvärdig, vill inte gå till en kurator iaf.
Har inte råd att gå kvar hos henne, besöken kostar ca 500kr/timme.

Har precis lagat mat och diskat, sent jag vet, men har inte orkat innan.
Har ätit lite tidigare idag så har inte varit direkt hungrig men nu var jag tvungen att laga mat till matlåda iaf.

Nu ska jag fortsätta titta på RAW på femman.

-Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0