Söndag.


Idag hade vi besök av mamma och hennes man.
Hade lovat att klippa hans hår så mamma passade på å rensa bland mina blommor och ta fram ljusstakarna..
Så nu är de äntligen uppe :)
Vissa saker är man alldeles för lat för... ;)
Så tack för det! :D

Lite senare idag ska jag iväg till marieberg med syrran.. kanske kan passa på å köpa någon julklapp och så..
Å sen födelsedagspresenten till svågern som fyller på onsdag..
Har så stor svärfamilj att det känns som om det är födelsedagar varje månad.. hehe.. å det är det ju nästan också, de är ju trots allt 10st med älsklingen inräknad :)

Å snart så fyller jag år... blir bara äldre... men på jobbet så var det en som trodde att jag var 20! :)
Så det gör väl inget om man åldras när utseendet inte åldras med en ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0