Semester


Skulle ha jobbat imorn men eftersom jag har så ont i ryggen så vill jag inte göra det. Har inte råd att sjukskriva mig då jag förlorar massor på det och jag känner mig ju inte sjuk.. hehe.
Så jag gick till chefen och frågade om jag fick ta ut en semesterdag och eftersom det var gott om folk imorn så fick jag det :)
Så nu kan jag njuta av morgondagen med gott samvete :)
Ledig i 4 dagar också så kan inte klaga.

Men det blir fullt upp.
Imorn blir det bak och städ,
På lördag blir det mer bak och lite mer städ och förhoppningsvis en massa trevligt besök.
Söndag kommer nog Jessica hit och på Måndag så har jag tid hos barnmorskan på förmiddagen.

Nu ska jag titta på criminal minds så good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0