Jaha, då var det fredag..


De flesta har väl längtat till fredagen, då helgen börjar, fredagsmyset börjar och man kan bara vara.
Men inte jag... nej, jag är inte ledig. Jag ska nämligen jobba HELA helgen.. känner mig lite bitter faktiskt :)
Men jag får iaf lördagskvällen då jag jobbar dag imorn och kväll på söndag.

Så, nu har man också varit gravid i en vecka :) är i v 6 idag..
Håller på å vänjer mig vid det låga bltr jag fått och illamåendet så nu stör det mig inte lika mkt längre.
Fast lite osäker å orolig är jag.. för att nåt ska gå fel. Men det känns skönt att ha berättat för några st nu så att man har stöd och förståelse från omgivningen ifall nåt skulle hända...

Nu är det frukostdags och våra bästa år ;) hahahah I know!!

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma åt Eya & Isra]

Just nu mår hon lite bättre men det kommer säkert till kvällen. Så var det igår. Efter att du gått hem så vart hon helt slö och ville bara sova, inte dricka eller äta. Så man vet aldrig hur det blir ikväll..

2010-12-10 @ 12:28:17
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: maritsa

en oikeen tajua...oot viikon ollu jo raskaana mutta oot 6.viikolla.HAHAHAHAHAH ei mee jakeluun vaikka mitenpäin ajatelen

2010-12-11 @ 00:22:16
URL: http://marzuban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0