Ett litet besök...


Hade tänkt att gå hem till syrran en sväng snart.. kanske ska ta å ringa först å se att det är okej :)
Efter det måste jag städa! Det blev inget igår eftersom jag kom hem så sent från marieberg och sen var det dags att laga mat och sen åka och fira svågern.
Men idag har jag inget att skylla på så det är lika bra att få det gjort :)

Om en vecka på lördag ska jag ha kalas här hemma, det kommer att bjudas på 2 olika smörgåstårtor och annat smått och gott. Vill du komma?? :)

Kan inte fatta att det snart är jul, har iaf lyckats köpa några julklappar redan så vi slipper stressa så mkt när väl lönen kommer..
Men det är ganska svårt att hitta något bra och vi har väldigt många att köpa till, älsklingen har ju en stor familj..
Å det är ju jag som egentligen lägger ner tiden på att hitta och köpa, för älsklingen har inget intresse av att gå runt och shoppa.. så han kommer undan ganska lätt :)

Nästa år blir det en egen liten jul här hemma.. ska köpa lite julgrejer efter jul inför nästa år och sen ska vi även ha lite julmiddag här hemma.

Nu ska jag slå en pling till syrran.
Tjingeling! :D

Kommentarer
Postat av: Nina [Mamma till Eya och Isra]

Ja, vi vill komma :D

2010-12-09 @ 14:42:08
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

me tullaan

2010-12-09 @ 16:06:45
Postat av: sandra

sv: hihihiih :3

2010-12-09 @ 23:51:15
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0