Sådär...



... Filmen igår var sådär... på gränsen till inte sevärd.. eller om jag ska vara ärlig så var den inte sevärd.
Handlingen var konstig, vissa saker fatta man inte varför och sen skådisarna var väl inte de bästa heller :)
Men komisk var den måste jag säga. Man fick sig några goda skratt under filmens gång.
Lång var den också...
Så jag kan inte rekommendera filmen "Thirst" till nån.

Idag ska jag gå till förlossningen och jobba natt.
Sista arbetspasset där. Känns väl inte så kul eftersom jag trivdes så otroligt bra där.
Men jag får bara hoppas på att bli inringd som xtra där.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen, ta det lugnt bara antar jag.
Sova ett par timmar sen lite senare så jag orkar vara vaken hela natten.
Jobbar från 21.30 till 7.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0