Hemmmmmmaaaa



Nu är jag hemma från jobbet.
Det var så otroligt varmt ute, å jag cyklade som en dåre.
Så fort jag kom hem så frågade älsklingen om det regnar ute...
Nej, det var bara jag som var genomsvettig :)
Några kalorier brände jag nog där, haha.

Så, nu har man bara 3 arbetspass kvar.
Tråkigt faktiskt för jag trivs så otroligt bra där.
Sa till chefen idag att jag tycker att de ska fixa en till usk tjänst där å ge den till mig ;)
Å idag var jag med på en förlossning med henne, lite nervöst var det men det gick bra.. då fick hon se mig jobba iaf :)

Nu ska jag och älsklingen mysa lite å kolla på film.
Så skönt att jobba kväll imorn också så man inte behöver lägga sig tidigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

anmäl din gärna till veckans blogg i min blogg! :)

2010-08-16 @ 18:40:03
URL: http://mmique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0