Underbart höstväder!


Just nu är det jätte varmt och skönt ute. Solen skiner men man känner en viss kyla i luften.
Jag har varit hemma idag, är sjukskriven nu i några dagar pga min rygg.
Lyfte fel förra veckan ( inte mitt fel ) och det har inte gått över.
Så nästa gång jag jobbar blir nästa onsdag.
Känner att jag kan inte lyfta nåt, då gör det ont i ryggen, så jag låter bli att lyfta helt enkelt ;)

Nu håller jag på å lagar mat. Jag hittade ett nytt recept som jag tänkte testa. Det är med falukorv. Jag är ju så dålig på att laga nåt med den korven så då är det bra att ha internet :)
Om det blir gott så kan jag skriva receptet här. Det blir en slags pasta-korv gratäng.

Får se ifall vi får lite besök här lite senare, bjöd hit syrran med familj på en kopp kaffe.
Annars händer det inte så mkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0