Trötter


Nu är jag trött...
Har haft sömnproblem i flera dagar nu.. inatt kunde jag somna men sen så har jag istället vaknat flera gånger under natten. Så jag känner mig inte alls utvilad..
Ikväll ska jag jobba och imorn är jag ledig.
Jag har bestämt att nu ska jag verkligen kämpa! jag ska ta en dag i taget, hur tufft och jobbigt det än är...
Även om jag är så trött på mitt jobb så måste jag ju få pengar nånstans ifrån.
Så nu har jag till och med tagit en extra kvällstur nästa vecka.. jag kommer att jobba från mån till fre! det brukar jag aldrig jobba, så många dagar i streck alltså. Jag brukar jobba kanske tre och sen vara ledig i en eller två dagar..
Så nästa vecka blir riktigt kämpig men jag behöver alla extra pengar jag bara kan få.
Sen är jag ju ledig i 4 dagar efter det så jag hinner förhoppningsvis vila upp mig lite.

Vi får se om jag nu tar ledigt i en vecka också.. :)
Vill ju så gärna åka till Finland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0