Sängen väntar...


Borde gå och sova nu, sängen är väldigt lockande men på nåt konstigt sätt så är jag för uppstressad för att kunna sova. Kände att jag behövde kanske skriva av mig lite..

Idag gick det ganska så bra på jobbet.. nu har den andra avdelningen flyttat tillbaka till egna lokaler så det var tyst och lugnt. Hoppas att det håller i sig lite grann nu, speciellt eftersom jag ska jobba så mkt nu framöver... men det kanske bara är lugnet före stormen..

Idag fick vi en förlovningspresent av M:s mormor och moster, en jätte fin skål och lite pengar!! det var jätte snällt av dem! vi hade verkligen inte behövt nåt..
Nu ska jag bara hitta en bra plats för skålen, ska nog ha frukt i den eller nåt :)

Läste idag förresten på aftonbladet att nu är det första svenska kända dödsfallet pga svininfluensan fastställd :/
Nån 37-årig man.. usch för den där influensan, man blir riktigt mörkrädd.
Hoppas att de kommer igång med vaccinationerna snart, så man slipper tänka på sånt..

Imorn är jag ledig, känns så skönt!!
Jag ska färga håret och försöka få ordning på bombnedslaget som ska vara mitt hem.
Usch för stök!
Tycker inte om det men ändå får jag inte ändan ur vagnen för att göra nånting åt det...

Jaja, god natt iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Enligt vad jag har hört så ska den där 37-åringen ha dött av en vanlig förkylningsvirus också pga att han var svårt sjuk och svag. Media förstorar upp det hela, enligt vissa källor haha

2009-09-02 @ 09:42:58
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för idag :) Längtar redan!! Hihi

2009-09-02 @ 13:30:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0