Hyviä öitä ja kauniita unia!


Usch va kallt det börjar bli nu :(
Inte kul alls.
Idag var det jätte varmt och skönt, när jag var ute och lekte med Eya så kunde jag vara i bara t-shirt.
Men hösten knackar ju på dörren (och är så gott som inne) så vad ska man göra.

Idag tittade jag och älsklingen på 2 avsnitt av våran favoritserie :)
Ville kolla på fler men stackars älskling var så trött så han nästan somnade på soffan.
Imorn ska jag vara barnvakt igen :) om Eya mår bättre, hon höll tycligen på å få feber, stackarn :(

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och lösa lite sudoku innan jag ska sova.
Bra med lite hjärngympa ;)

Hyvää Yötä!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo, såg det sen. Men nu är det åtgärdat :)

Sov gott!!

2009-09-15 @ 00:49:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0