Dåligt av hudmottagningen


Idag skjutsade jag älsklingen till hudmottagningen, han hade tid där kl 13.00.
Vi var där i god tid och klockan blev 13.30 och ingen hade ropat upp honom.
Så vi gick till receptionen och sa att vi har ingen tid att vänta (jag ska ju jobba kväll) och då sa en sköterska att de håller på å försöker få tag på doktorn (!). Hur dålig stil är inte det?
Om vi skulle ha kommit en halvtimme försent så hade han förlorat sin tid OCH fått betala ändå...
Så vi fick vänta tio minuter till och sen så kom en annan läkare...
Riktigt dåligt av dem måste jag säga!

Nu ska jag åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, de ska hålla deras tider. Det där är inte direkt en akutmottagning där man kan få förhinder :/

2009-09-18 @ 14:15:16
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

hyvää työpäivää ja semmosta se on lääkäreitten kanssa. mulla on ortobed 6.10

2009-09-18 @ 17:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0