Vilken kväll!


Fan, jag är helt slut efter den här kvällen!
Det fanns så mkt att göra på jobbet, jag sprang runt som en tok!
Usch, såna här kvällar vill jag inte ha mer av...

Ringde till kyrkan idag.. trodde att jag tillhörde mikaels församling men det är ju längbro, dumma mig :)
Men sen så visade det sig att vi inte tillhör kyrkan.. haha..
Man blir tydligen inte automatiskt med om man inte är född här och det är vi ju inte..
Så nu ska jag gå med, räcker med att en av oss är med i kyrkan.
Men det går att boka kyrka och präst ändå, det är bara att säga att jag ska skicka in papprena, bara man har gått med strax innan vigseln så är det lugnt.
Vi har iaf bestämt oss för att ta 16.30, även om det är lite sent..
Då får vi fotografera oss innan, vilket är lite synd, hade ju inte velat att älsklingen ska se mig förrän när jag ska gå in i kyrkan :)
Men så får det bli.
Imorn ska jag ringa till längbro iaf och fixa allting :)

Nu ska jag glo lite på tv, skriver väl några rader imorn. LEDIG IMORN JEAH!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej har inte ens tänkt ta..asså har inte ens öervägt det.. Jag behöver inte sån skydd har något så mycket bättre ;) ses på söndag. Kram

2009-10-29 @ 22:55:49
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0