Jobba ikväll.

 

Jag ska iväg och jobba halv tre. Innan dess har jag lite saker som jag måste göra.
Laga mat och diska bl.a. Idag blir det tacopaj så det är inte så jobbigt :)

Just nu sitter jag i telefonkö.. så jobbigt, har egentligen inte tålamod med det.. Men jag försöker ringa till almby kyrka för att boka våran vigsel!
Nu äntligen tar jag tag i den saken :) Hoppas bara att den dagen inte är upptagen. 

Och nu lyckades jag få tag i dem. Jag måste ringa den församlingen jag tillhör och boka via dem, så tar dem en egen präst med sig till almby och viger oss där.. känns ganska så onödigt tycker jag.. 
Men men, bara vi får gifta oss så är det lugnt :)
De sa även att det fanns lediga tider då, men väldigt dåliga såna :(
Antingen 13.30 eller 16.30.. antingen väldigt tidigt eller väldigt sent.. vad ska man välja??

Jag väntar en stund med å ringa till min församling, måste prata lite med älsklingen också å se vad han säger om tiderna.

Nu ska jag gå och diska och greja. Höres! 


Kommentarer
Postat av: Nina

16.30 låter bäst tycker jag.

För då hinner man göra allt under dagen och man äter ju ändå vid 6 tiden så det blir ju passande.

2009-10-27 @ 13:46:45
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0