Det snöar!


Ja, eller egentligen är det väl snöblandat regn, men vitt är det iaf..
Kallt är det inte som tur är men det kommer väl det med...
Igår kväll var vi och hälsade på hos min kusin, och idag på eftermiddagen ska hon komma hit en stund.
På kvällen var jag ute på en rask promenad med hunden, det var så trevligt :) Men det var becksvart ute!
Ska väl ta en promenad idag igen :)

Nu ska vi snart åka och köpa lite färg och tapeter och sen ska vi sätta igång med vardagsrummet..
Det var min idé :) Det ska ju göras nångång så varför inte nu när vi är här så vi kan hjälpa till, tycker bara att sånt är kul!
Men först så måste vi möblera om lite och riva tapet mm. innan vi kan sätta igång.

Skriver nog nån rad senare idag.


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh va kul att fixa sådär! Vill med ju!! :) Jag paxar sovrummet!! Där gör jag iordning när vi åker dit hehe

2009-10-05 @ 12:46:14
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

ota iisisti nyt kun on loma. äläkä kaahaile jos on liukkaat kelit ja varo mörköjä siellä "maalla"

2009-10-05 @ 12:50:33
Postat av: Anonym

Va roligt ni har det ;) snö oxå hehe har hunnit bli vinter här med säkert tills ni kommer hem.

2009-10-05 @ 22:54:37
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0