Yeah! haha


Ingen aning varför jag skrev en sån rubrik.. jaja :)

Idag har jag jobbat, det gick bra.. det var lugnt och skönt.
Sen åkte jag och älsklingen till affären för att vi hade det ganska så tomt i kylskåpet :)
Efter det så gick jag hem till syrran en stund, busade med lillfisen (Eya alltså) ;) och hade det allmänt trevligt.

Nu har vi precis kollat klart på en film, och den kan jag INTE rekommendera. Den heter Pandorum och är sci-fi och handlar om typ aliens/muterade människor.. eller nåt liknande.
Väldigt skum film :/

Nu ska jag iaf gå och lägga mig i sängen och läsa, sen sova.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du skrev Yeah bara för den där lilla filmsnutten jag gjorde på skoj ;) Ordet satt nog kvar i ditt huvud ett tag hehe

2009-11-23 @ 09:50:47
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Jo, men det känns bara så "fika-aktigt" med bakverk. Tårta känns mer "födelsedags-aktigt" :D

2009-11-25 @ 10:42:01
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0