Vad göra?

 

Vad ska man hitta på idag då?
Imorn jobbar jag kväll och sen tors, fre, lör dag så måste passa på å göra nåt..

Igår så städade jag å Marita här hemma, ser lite bättre ut nu :)
Men mitt i dammsugningen så bestämde min dammsugare för att tacka för sin tid. Den dog.
Jätte kul när man inte ens knappt hunnit dammsuga nåt.
Så måste kanske åka en sväng och titta på dammsugare idag iaf..

Jag har min bil på verkstaden just nu så kan inte göra så mycket, men jag skulle få tillbaka den idag.
Jag har besiktning om en vecka så det är bäst att fixa iordning bilen och bara hoppas att den går igenom :)

Igår kollade vi på en film som heter ORPHAN, den är sevärd MEN man blir alldeles galen av den, galen och frustrerad.. hehe.. det ska vara en skräckis men det är mer som en thriller. Bra var den iaf.
I söndags kollade vi på SURROGATES, nya filmen med Bruce Willis, den var bra också!
Fast jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo i en sån värld, vilket tråkigt liv man skulle ha :)

Hoppas alla har en underbar tisdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0