En trevlig eftermiddag


Vi hade en väldigt trevlig eftermiddag hos syrran idag.
Fick tårta och en massa annat gott, som jag iofs inte tog eftersom jag inte är så "söt" av mig :)
Men det såg väldigt gott ut.
Det var full fart hemma hos dem, en massa barn som sprang runt och vuxna som försökte överrösta barnen ;)
Vi stannade ganska länge, åkte och hämtade pizza å käka där.

Tack syrran för en jätte trevlig kväll!

Nu gör vi inte så mkt, slappar framför tv:n och snart är det dags att gå sova, och för mig blir det en liten lässtund innan jag kan somna, sååå spännande bok jag fått tag i ;)

Imorn blir det ett läkarbesök 8.30... :/
Sen städning och sen ska jag åka en sväng till ÖoB med Mandy.

Hej hopp gummi snopp!
(jag vet, jag ÄR mogen, haha)


Jag låter den här bilden tala för sig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0