Så trött :(


Jag är jätte trött och känner inte alls för att gå å jobba.
Å sen ska det vara så här fint väder också så man känner ännu mer för att bara stanna hemma och göra nåt kul i solen.
Jag kunde inte sova inatt av olika anledningar, somnade inte förrän 5 på morgonen... så jag sov till 12 och sen var det bara å gå upp och börja laga mat innan jobbet.
Så nu är maten snart klar och jag måste iväg. Skönt iofs att bara jobba idag och sen är jag ledig imorn igen.
Sen jobbar jag 3 dagar och är ledig 3... hur skönt som helst!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Va skönt att du får vara ledig i alla fall. Glad för din skull..det ska ju bli jätte varmt i veckan :)



Love you sis

2009-05-25 @ 13:55:01
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0