Promenad, bad och fika


Idag gick jag hem till syrran för att umgås lite.
Sen kom vi plötsligt på att vi skulle gå och bada med lilla Eya för att ha nåt att göra.
Så jag gick hem och packade min väska och sen promenerade vi till Haga. Det var jätte skönt, för det hade precis slutat regna. Och det är inte alls långt men ändå tillräckligt att man ska känna att man gått lite :)
Eya var så otroligt snäll hela tiden! och hon verkade tycka om att bada. Så vi var där i en timme, och det är ganska mycket eftersom det var hennes första gång! :)
Lilla sötisen.
Jag tog en massa kort med syrrans kamera och vissa hamnar väl på hennes bloggsida sen.
Efteråt käkade vi varsin bakadpotatis med tonfiskröra i haga cafét och sen promenerade vi hem.
"Hemresan" var trevlig den med förutom alla äckliga mördarsniglar som hade kommit fram! usch.
Haha, Eya stackarn var så trött att hon somnade i vagnen efter typ en minut.

Nu har vi nyss kommit hem från affären. Innan dess så var vi en sväng till Vivalla för att hälsa på.
Drack lite kaffe, snackade och åt lite tacos. Tack för det! :)

Nu ska jag sätta mig framför Tv:n en stund. Imorn blir det stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0