Mörkt och dystert.


Kan det sluta regna någon gång??
Blir så trött och nedstämd när det är så mörkt och dystert ute.
Man kan inte göra så mycket heller, bara sitta inomhus och titta på regnet.
Jag har bara lust att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och sova ända tills solen tittar fram.
Det skulle inte ha gjort så mycket om jag bara hade en bra bok att läsa, då kan jag lätt ligga och läsa i flera timmar i sträck, men felet med mig är att jag läser ut böckerna alldeles för snabbt!
Köpte en ny bok för inte alls länge sen men den har jag läst ut. Såklart.
Ville ta en sväng till stan idag men har inte någon större lust eftersom det regnar.
Men jag kanske ska göra det ändå. Man dör ju liksom inte av lite regn.

Har precis avslutat ett långt samtal med min kompis, vi träffas ju inte så ofta även om vi inte bor långt ifrån varandra. Men eftersom båda jobbar inom vården så blir det lite svårt att hitta lediga luckor som passar båda.
Men nu pratade vi iaf i över en timme i telefon så det känns bra :)

Igår kväll satt jag i över en timme och försökte få mina bilder på datorn i ordning. Datorn fick ju fnatt för ett tag sen så bilderna ligger där helt blandade, alla mappar försvann så jag får försöka fixa nya mappar. Och sen så har jag extremt många dubletter av alla bilder! fattar inte alls vad som hände.
Och sen så har vissa bilder försvunnit också :( det känns ju mindre bra. Sen så har jag raderat också en massa bilder, jag har ju så många onödiga bilder och jag vet inte ens varför jag har sparat dem.
Men jag får väl fortsätta med sorteringen ikväll eller nåt, orkar inte nu. Måste gå och duscha och sen måste vi försöka hitta på något.

Kommentarer
Postat av: Nina

Har fixat en header åt dig, du får kolla o säga ifall du gillar den ;)

gör du det så får du ge mig dina inloggningsuppgifter så jag kan gå in o fixa.

2009-05-08 @ 13:54:02
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0