Inlines


Idag har jag och älsklingen varit på en liten inlines tur. Det var jätte skönt men även jobbigt.. har ju inte åkt på ett år :)
Men nu ska vi göra det till en (god) vana ;) ska börja åka så fort det finns tillfälle och vädret tillåter..
Imorn jobbar jag kväll så då blir det nog inget, men på måndag jobbar jag dag så då kan man ta en kvällstur.
Vi har ju en skog här i närheten och asfalten där var super att åka på.
Åkte hem till syrran en snabbis för att dricka en kopp kaffe innan vi fortsatte åka.

Nu ska jag gå och duscha, sen laga mat och sen blir det eurovision song contest. Vilka hejar ni på??
Jag vet inte riktigt men det är klart att jag vill att Finland ska vinna men tycker att island var jätte bra!

Ha en skön lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: äiskä

suomi tietenkin

2009-05-16 @ 20:53:03
Postat av: Nina

stackars finland som kom sist hehe

2009-05-17 @ 09:36:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0