Helt slut :(


Idag är jag helt slut i kroppen :(
2 tuffa dagar på jobbet bakom mig och otroligt trött i både kropp och knopp.
Mycket spring fram och tillbaka.

Igår efter jobbet somnade jag på soffan.. idag ville jag inte göra om samma misstag, så direkt efter jobbet åkte jag med syrran och Eya till marieberg så hon kunde köpa en födelsedagspresent till Eya.
Sen åkte vi hem till henne och drack kaffe och åt fruktsallad.
Sen kom även älsklingen dit lite senare och vi satt alla och snacka lite.
Nu har vi precis kommit hem från affären och ska börja laga mat. Älsklingen står och skalar potatis och snart börjar jag göra i ordning köttfärssåsen.
Sen blir det Greys Anatomy och antagligen en film efteråt. Hoppas bara att jag kan hålla mig vaken :) halvsover redan.
Imorn är det sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0