Hammerfall


Idag ska vi gå på konsert i Conventum. Sabbaton och Hammerfall.
Jag kan väl inte säga att jag är ett jätte stort fan, har väl inte ens hört så många låtar, men älsklingen ville gå och jag har aldrig varit på konsert så därför går även jag :)
Det kommer nog bli ganska kul ändå :)

Innan det så ska vi äta lite mat. Vi ska grilla lite korv och kycklingspett och sen en liten sallad till det.
Så jag ska snart iväg till affären för att köpa lite grejer.
Älsklingens syrra följer med också, hon har lyssnat på bandet i 10 år så hon har lite mer koll än vad jag har ;)

Ska ta med kameran och försöka ta lite kort, blir det bra så lägger jag upp några av dem på bloggen imorn.

Ha en jätte trevlig lördag allihop!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha det så kul ikväll!

2009-05-09 @ 18:47:08
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0