Eskilstuna


Snart åker vi iväg till Eskilstuna. Blir kvar där över natten.
Vi ska grilla, basta och ha det mysigt :) Världens bästa grillväder ju!
Det blir fläskfilé, korv, potatistgratäng och sallad, mums!

Just nu har jag en fruktansvärd huvudvärk! tog precis 2 alvedon... Jag tänker aldrig på att jag måste dricka mycket mer vatten nu när det är så här varmt än annars, jag är ganska så känslig och får lätt ont i huvudet. Får bara skylla mig själv.
Nu så hoppas jag bara att huvudvärken kommer att gå över..

Igår på jobbet var en ganska så psykiskt stressande dag. Vi hade mycket att göra och min arbetskamrat hade ont i sin fotled så hon kunde inte jobba så bra så jag fick göra det mesta. Sen så gick hon hem tidigare så jag vart ensam på 10 patienter så det vart ganska mycket spring. Så när jag kom hem la jag mig på sängen och kom inte upp på 2 timmar! jag var så slut. Sen så gick jag och la mig vid 23, orkade inte vara vaken.
Tur att det inte är så varje gång man jobbar, skulle inte orka med det! Psykisk stress är jobbigare än fysisk stress, tycker jag iaf.

Nu ska jag gå och marinera köttet och om en timme åker vi.
Ha det gött i solen allihop!
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha det så kul i E-tuna! :)

2009-05-02 @ 17:53:47
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0