En lista


DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Titthålsoperation i knät -08
piercing: hål i öronen.
sport: Hmm.. kommer nog inte ihåg..
husdjur: Det var nog 2 undulater, de hette Roope och Roosa. Sen en doberman vid namn Juri.
semester: Det kommer jag inte ihåg.. men någonstans i Finland iaf.
konsert: Vet ej. Men första spelningen var Janne Tulkki från finland :) kan inte räknas som konsert..
kärlek: Har för mig att det var en kille som jag träffade på ett läger när jag var runt 7-8 år :)Kan finnas någon tidigare också men kommer ihåg honom som den första :)

JUST NU:

äter du: Inget.
dricker du: Inget, men ska nog ta mig ett glas vatten snart...
ska du: Sätta mig och mysa med älsklingen så fort jag är klar med den här listan.
lyssnar du på: Ljudet från Tv:n.
väntar du på: Att tiden ska gå lite snabbare ;)
tittar du på: Dataskärmen.
har på du på dig: Myskläder

DIN FRAMTID:
barn: Helst 4 st. Måste nog börja ganska så snart om jag ska hinna ;)
giftermål: Japp ;)
karriär:
Vill nog inte jobba som undersköterska hela mitt liv. Men den stora frågan är vad jag vill bli??

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Helst både och och i massor!!
kortare eller längre: Om man syftar på killen så längre :). Annars beror det på...
snygg mage eller snygga armar: Hmm.. svår fråga. Men snygga armar kanske.
busig eller lydig: Busigt lydig ;) haha

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Ja.
tappat bort glasögon/linser: Nope.
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: Inte vad jag kommer ihåg.
röntgats: Ja, mitt knä och huvud
krossat någons hjärta: Perhaps.. förmodligen..
nobbat någon (som haft känslor för dig): Nobbat iaf, osäker om personen haft känslor för mig..
gråtit när någon dött: Ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Absolut! vart kär i min älskling vid första ögonkastet.
gud: Njae...
mirakel: Hmm..
aliens: The truth is out there ;)
magi: Trollkarlar ;)
ett himmelrike: ....
tomten: Absolut, han bor ju i Finland! ;)
änglar: ...
transformers: Haha. Japp, Nissan och Renault och alla dessa andra dansande bilar :D

BLANDAT:
är du kär i någon? Head over heals!
önskar du att du bodde någon annanstans? Önskar att jag bodde i ett hus...
tycker andra att du är attraktiv? Tror jag inte...
dricker du? Måttligt.
använder du droger? Kaffe, chips.. ;)
vilket schampo använder du? Nåt billigt märke..
vilken parfym använder du? Olika. Men bara märkesparfymer.. när det gäller parfymer är jag kräsen!
vad är du rädd för? Småkryp, ensamhet och mig själv ibland :)
gillar du att tvätta? Har inget emot det. Men sen att plocka in den rena tvätten är inte så kul...

Äntligen klar!!
Om du kopierar listan och gör den så lämna ett litet spår efter dig så kan jag gå och läsa!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0