Chaufför.


Idag ska jag leka chaufför hela dagen. Eller inte leka direkt, utan vara...
Först ska jag skjutsa mammas man till affären, hon kan ju inte köra pga foten.
Sen ska jag köra älsklingen till stan för några ärenden och efter det ska vi åka och skjutsa en bekant till åkers styckebruk...
Så idag är jag bosatt i bilen, mer eller mindre.

Annars så händer inte så mkt. Jobb imorn och så. Skulle gärna vara ledig i en hel vecka men jag får bara vänta till semestern som jag har i augusti...

Nu måste jag gå, ska hem till mamma för en kopp kaffe sen också...

Kommentarer
Postat av: Nina

Visste du att gruppen "Medina" spelar här i varberga imorgon (fredag) mellan 13-25 (?) ;)

2009-05-21 @ 22:25:00
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: petro och jossan

Fin blogg :) kolla gärna in våran blogg varje dag :D

2009-05-21 @ 22:26:52
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0