Bjudna på mat


Idag är vi bjudna på mat hos mamma å hennes man. Så snart ska vi gå dit, får se vad det blir :)
Har inte riktigt orkat skriva nu, har haft ganska så fullt upp.
Igår efter jobbet åkte jag direkt hem till syrran för att möta upp dem. De hade varit i Marieberg (syrran, hennes man, Eya och älsklingen). Gick upp för en kopp kaffe och efter det så åkte vi å käka.
Därefter blev det en tur till vivalla och vi satt där en kort stund. Sen hemåt via affären, tror att vi var hemma runt 21.30... så det blev en lång dag för mig igår.

Idag har vi inte tagit det lugnt direkt.. okej en sovmorgon tog vi men annars har vi städat och grejat hemma för att man ska orka vara här :) hade ett berg med tvättade kläder som jag inte plockat in i garderoben och jag kände att nu var det dags..
Kläderna höll ju på å ta slut där.. ;)

Nu ska vi iaf iväg, sen vet jag inte vad som händer. Om vi ska bara gå hem eller om vi ska ta en sväng nånstans..
Det återstår att se...

Här är en bild på 2 knäppisar, den är tagen på julafton -08 ;)


Kommentarer
Postat av: Mandy

Sorry var inte meningen att bli arg. Förlåt.

2009-05-24 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0