Bilder från konserten mm.


Här kommer bilderna från konserten. Vissa är kanske lite suddiga och otydliga. Vi stod först ganska så långt fram men pga vissa människors kroppsodörer och vassa armbågar så bestämde jag och älsklingen oss för att ställa oss lite längre bak. Han syrra hade tålamodet att stå kvar bland dessa odjur ;) haha.

Först ut var gruppen Wolf, de kommer från Örebro och de var väl okej.. inget speciellt med dem om man säger så.



Sen kom gruppen Sabaton, de är från Falun om jag kommer ihåg rätt. De var ganska så bra, man hörde dock inte vad de sjöng, men musiken var grym! De sjöng mest en massa krigslåtar.





Och sen till sist var det ju Hammerfall, de var bra. Bättre live än vad jag trodde. Kände ju inte igen några låtar men det var kul ändå. Bra musik och en grym känsla med alla gitarrsolon mm.





Jag har fler bilder men orkar inte lägga upp fler, alla är ju så gott som likadana ändå :)
Här kommer lite bilder från innan vi gick till konserten och sen från ikväll när syrran, hennes man och lilla Eya var här en sväng och hälsade på.

  
    Älsklingen                                 Jag

   
Maritza och jag                      Älsklingen och jag


Eya och morris. Eya testar att peta honom i örat.


Det var kul och då ska man klappa händerna :)


Eya och mikrofonen. Hon ville inte sjunga så hon försöker få mig att sjunga :)


Syrran sjunger och fjantar sig mer än gärna ;)

Så har min helg sett ut. Trevligt både igår och idag.
Dagen började iofs med städning som inte var så kul eller trevligt men livet kan ju inte alltid vara en dans på rosor.
Städa måste man ju göra, ibland iaf.
Jag har iofs en kylskåpsmagent där det står " A clean house is a sign of a wasted life" ;)
Nu ska jag ta och surfa runt lite och sen sätta mig och gosa med älsklingen.

Good night!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Men fy, vad har hänt med mina ögon?!?!?!?!? Usch blir rädd ju LOL

2009-05-11 @ 07:53:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0