Å det va fint väääder


Äntligen så har det fina vädret kommit tillbaka.
Men jag tror inte att det kommer att hålla i sig.. har för mig att början av veckan kommer att vara lite sämre, med lite regnskurar och så. Men jag HOPPAS att det inte är så.

Vi har precis varit ute på en ca 3 km lång inlines tur. Måste komma igång lite så det är lika bra att åka så mkt som möjligt.
Jobbigt är det måste jag säga! man är ju så otränad så det är inte sant!
Men man får skylla sig själv bara eftersom man inte har rört på sig så mkt.
Men det är så skön känsla när man väl kommer hem och har gjort nåt.

Om en timme så börjar jag jobba. Det är inte lika roligt. Speciellt när det är sånt här väder.
Men jag jobbar ikväll och imorn och sen är jag ledig i 2 dagar. Så skönt.

Nu måste jag äta nåt litet innan jobbet. Ha det så skönt i det soliga vädret!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ok. Men ring inte till hemtelefonen så sent för den är i rummet och väcker Eya när hon sover :)



Ha en bra dag på jobbet! :)

2009-05-17 @ 13:27:15
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

jA han var verkligen bäst. Låten har fastnat i huvudet. Va roligt att ni har börjat åka tillsammans,Jag får hänga med någon dag då jag har tid över. Vill ju umgås med dig gumman. Vi kanske kan göra något på onsdag?? Ha det så roligt på jobbet.Kram

2009-05-17 @ 21:05:16
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0