VERKLIGEN dags nu...


Att gå å lägga sig...
Börjar som sagt tidigt imorn bitti..
Så man undrar ju varför jag fortfarande då är vaken.. jo, dels så kunde jag inte sova eftersom jag känner mig nere och dels för att jag satte mig framför datorn och.. fastnade.. som vanligt!
Hittade ett spel som är så onödigt, har egentligen ingen mening.. men ändå så var jag tvungen att spela det i över en timme! Fattar verkligen inte varför.. det var ju inte ens roligt.. :)
Går ut på att göra en massa hamburgare mm... så gissa om jag vart sugen på just hamburgare, pommes frites och fanta :)
Jaja, nu är det iaf slutspelat, men jag vet att jag kommer att sitta här imorn kväll också, framför just exakt samma spel.. haha.

Dags att gå å lägga sig, hörs imorn!

GOOOOOOD NATT!!!

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0