Shopping.


Idag var jag på stan för att shoppa lite. Det var länge sen jag unnade mig själv något.
Köpte 2 linnen, jeansleggings och mascara till mig själv och 2 tröjor till älsklingen.
Sen hittade jag även fina kaffekoppar som jag bara var tvungen att köpa :)
Älsklings-Eya fick sig en liten tröja också :)
Imorgon blir det stan igen en liten stund, gubben behöver ett par jeans så vi ska se ifall vi kan hitta något.

När jag kom hem från stan så gick vi ut på en liten promenad, gick förbi syrran för att lämna tröjan till Eya, sen gick vi förbi mamma å mika för att dricka en kopp kaffe och sen tog vi skogsvägen hem :)
Imorgon om det är fint och soligt väder så går vi nog upp till stan istället för att ta bussen.
Så får man lite motion också ;)

Nu ska jag gå å slänga lite tvätt i maskinen, sen ska jag diska och lite senare ska jag börja förbereda maten, vi ska få lite gäster hit ikväll och jag har lovat att bjuda på mat :)

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0