Så där ja.


Nu har jag diskat och satt på tvättmaskinen.
Snart ska jag hem till syrran och umgås med henne och Eya lite grann, sen senare ikväll blir det matlagning och städning.
Måste byta lakan i sängen och dammsuga lägenheten och även damma. Orkar inte ta det nu, jag har lättare för städning på kvällen för det är då jag är som piggast.
Nu ska jag bara göra ett par små grejer och sen sticker jag. Måste ta med mig kameran för jag behöver lite nya kort på Eya, har inte haft kameran med mig på evigheter.
Kanske lägger upp ett par bilder på bloggen senare ikväll...


-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

tack för sällskapet idag :)

2009-03-09 @ 19:29:32
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0