RENSAT!


Jag har försökt att rensa lite i mina skåp, så jag blir av med allt onödigt. Som tex gamla papper och lite skit från skafferiet. Men ju mer papper jag rensar desto mer dyker det upp sånt som behöver sorteras och slängas. JAG BLIR KNÄPP!
Skulle behöva en HEL VECKA ledigt bara för att göra allt klart...
Men nu ger jag upp för den här dagen. Orkar helt enkelt inte mer. Har suttit med det här i flera timmar idag och jag är helt spyfärdig!

Mellan 13.30 och 16.00 var vi hos syrran, jag satt "barnvakt" åt Eya så att syrran kunde gå och göra ett prov. Hennes man är sjuk så därför gick vi som stöd :) och vi satt lite extra också efter att syrran var klar med provet och bara snacka.
Eya är så underbar! lekte med henne och hon var så glad och bara skrattade hela tiden :)
Lägger några bilder på henne senare som jag tog idag.. ikväll eller imorgon, får se hur jag orkar.

Nu måste jag gå till affären och handla lite så jag kan laga mat, sen ska jag bara ligga på soffan och inte göra nåt!
Imorn jobbar jag kväll, så det är skönt.
Ska jobba 2 dagar nu, sen är jag ledig i 2 dagar. Underbart.

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0