Morsning korsning!


Haha.
Jag gick upp för en timme sen.. på min lediga dag.. det tycker jag är bra gjort! :)
Tänkte gå hem till mamma för en kopp kaffe om en timme, sen ska jag komma hem och städa lite..

Jag måste bara säga att jag är lite stolt över mig själv.. har börjat cykla till jobbet nu.. :)
Brukar vanligtvis vara lite för lat för att cykla, bussen känns ju lite bekvämare.. men det blir så dyrt i längden att det är lika bra att använda cykel nu när man väl har en :)
Hade ju inte min cykel hemma under en ganska så lång period så därför har jag inte kunnat använda den.

Nu ska jag ta och surfa runt lite, sen är det dags att göra sig i ordning för dagen..

-Tanja

Kommentarer
Postat av: äiskä

huomenta ja olet erittäin "reipas"

2009-03-23 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0