Lite annorlunda den här gången..


Idag lagade jag kycklingsoppa till middag, enligt ett nytt recept.. det vart jätte gott! så det ska jag göra om.. jätte enkelt var det och det tog inte så långt tid heller vilket är ett jätte stort plus.
Sen så har älsklingen min bakat en kladdkaka! :D han ville göra den så självklart fick han det ;) så nu står han och vispar grädde så snart ska vi avnjuta kladdkaka med grädde...

Senare ikväll kommer Mandy, har sparat lite mat till henne också..
Och vi får väl se om det blir någon kladdkaka över till henne ;)

Imorn är jag ledig från jobbet, skönt! sen jobbar jag kväll på tisdag vilket är också skönt eftersom jag får sooooova på morgonen :) 
Den här veckan som gått var rätt tuff på jobbet, jobbade så mkt och var bara ledig en dag, men nu blir det lite lugnare...

Nu ska jag gå och ta mig en bit kaka ;)

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0