Jo vars.



Det är så tråkigt med rubrik.. den ska ju vara intressant och så men jag kommer verkligen inte på nåt intressant. Jo vars får räcka.
Snart ska vi iväg till Vivalla, ska klippa Jaleels hår idag. Sen blir det bara hem å laga mat, måste ha matlåda med mig eftersom jag ska jobba imorn.
Har ännu inte hört nåt från Usö om mitt schema, å chefen sa ju att vikariatet börjar 15:e å det är ju på söndag.. Så vi får väl se hur det blir.

Igår hände inte så mycket, vi gick till den lokala pizzerian för att äta lite, helt okej mat även om jag har ätit MKT bättre :)
Sen kände älsklingen för att gå till grannen (caféet bredvid pizzerian) för en kopp kaffe.. så det gjorde vi.
Sen kom vi hem och tog det bara lugnt.
På kvällen tog jag en liten promenad för mig själv för jag kände mig fortfarande så övermätt..

Senare idag ska jag hämta Eyas lilla paket, och gå å lämna över den till henne :)
Har inte haft råd att köpa nåt till henne på jätte länge och det känns jätte tråkigt, vill ge henne allt i hela världen juh!
Jaja, nu babblar jag bara på, ingen orkar ju läsa sånt här ointressant snack.. får väl se om jag har mer intressanta grejer att skriva om ikväll, eller imorn, eller någon gång i framtiden.
Tills dess får ni väl nöja er med det här ;) hahah.

-Tanja


Kommentarer
Postat av: Nina

Det där homepartyt svarade och sa att grejerna ligger mellan 69-600 kr och det mesta runt 100-200 kr så det är ju inte hela världen. Är du intresserad? Jag gav mitt nummer iaf så en tjej skulle ringa angående datum.

2009-03-13 @ 14:36:33
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0