Har fått mitt schema!


Äntligen.
Har fått ett väldigt bra schema känns det som..
Det är 6 veckor och sen börjar en ny schema period, vilket jag får lägga upp själv. Känns skönt när man själv kan bestämma vilka dagar och turer som man vill jobba. Speciellt om man vet något datum då man måste vara ledig så kan man vara ledig :)

Ikväll jobbar jag till 22.00.. och även imorn kväll..
Lite mkt nu i början med 4 dagar i rad men det går...
Sen jobbar jag tors kväll och fre och lör dag.
Men det går bra.

Nu ska jag gå och fortsätta jobba.
-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Va bra att du äntligen fått den och får planera själv sen :)

Är du ledig lördag 28:e mars? Klockan 15.00?

2009-03-16 @ 21:20:16
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0