^^


Japp, sorry för min dåliga uppdatering!
Men igår så orkade jag inte uppdatera efter jobbet, lagade mat och gick hem till syrran en stund på kvällen.
Sedan kollade jag å älsklingen på "the unborn" när vi kom hem.
Den var helt okej, lite lagom otäckt.. fast det är alltid otäckt med barn i skräckisar...

Idag tog vi en långpromenad efter frukosten. Vi gick runt varbergaskogen, det är väl runt 3km eller nåt.. ingen aning.. men det tar iaf 40 min att gå runt den, om inte lite mer... Kändes så skönt efteråt när man kom hem. Det ska vi försöka göra några gånger i veckan iaf.
Lite tråkigt var det för att det snöar! fattar inte när det ska ta slut...

Nu ska jag leta reda på något mumsigt kladdkaksrecept och sen ska jag till affären och handla så jag kan laga mat och baka en kladdkaka :)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas kakan blev god :) Jag vet inte än hur det blir. Vi får se imorgon hur han känner sig men jag hör av mig på morgonen.

2009-03-22 @ 18:45:33
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0