A quick update


Sitter hos syrran just nu, vi har varit igång hela dagen känns det som.
Efter frukosten imorse så dammade jag i vardagsrummet och satte på en maskin tvätt, Älsklingen diskade.. Sen hann vi inte med så mycket mer förrän Markus bror och hans flickvän kom hem till oss. Vi drack en kopp kaffe och sen åkte vi till lager 157, stadium outlet och netonnet lagret. Sen kom vi hit.
Snart ska vi åka till affären och sen är det dags för mig att laga lite mat, tacopaj får det bli ikväll.

Idag ringde jag till chefen på Usö och tackade ja till vikariatet, de vart jätte glada. Vikariatet börjar väl på måndag. Känns jätte skönt faktiskt. Så nu väntar jag bara att andra chefen ska ta kontakt med mig om schemat och så.

Nu orkar jag inte skriva mer, vi ska snart gå ändå.

Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0