Lite bilder


Här kommer lite bilder från Eyas kalas igår.
Hon var så fin i klänningen hon skulle ha på sig men den kliade för mycket så de fick byta.. men hon var så otroligt söt även i den så det gjorde inte så mycket :)
En riktigt trevlig och lyckad första kalas för lilla sötnosen.




Hon har så roliga miner :) sötis


Eyas söta kusiner


Födelsedagsbarnet äter tårta


Eyas kompisar :)


Dags att öppna presenter


Hon fick massor med fina presenter


Jag och sötisen tidigare under dagen

Eya hade så trevligt under hela eftermiddagen/kvällen. Hon verkar trivas jätte bra när det är mycket folk runt omkring henne, och det är ju jätte bra!
Hon vart så trött att hon somnade när de sista gästerna var på väg att gå hem.. stackarn.
Jag och älsklingen stannade kvar lite längre, jag hjälpte till att diska undan lite koppar och torka bord mm så syrran skulle slippa att hålla på med sånt sen.

Nu ska jag gå och sätta mig framför tn:n en stund :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Eya var så fin i den persikofärgade klänningen! Synd att den kliade och var så stor.

Fin bild på er, den sista :)

Puss!

2009-06-15 @ 09:20:50
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0