En nytvättad Morris :)


Duschade min katt precis. Tyckte han behövde det :)
Skönt i den här värmen. Sen så testade jag ett schampo som jag hade köpt till honom och det verkade bra. Luktar gott också.

Nu har inte jag skrivit på några dagar.. igen.. som vanligt.
Men har liksom inte direkt haft lust till det.
Igår kväll var vi hos syrran en stund och hälsade på.. jag hade köpt en klänning till Eya tidigare på dagen så jag ville lämna den :)
Köpte 2 klänningar till mig själv också och en skjorta till älsklingen.
Nu så är det dags att städa lite här hemma, tråkigt när det är så här fint väder... kanske ska ta och sitta en stund på balkongen och njuta och sen städa.. gör inget om det blir sent för jag är ledig imorn :)

Uppdaterar mer senare kanske.. lägger in bild på klänningarna som jag köpte, så fina så :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, lägg in mer bilder.. Saknar det på din blogg :) Och skärp dig med uppdateringen, vill läsa oftare!

2009-06-27 @ 17:50:14
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: äiskä

jaa, nyt morriksen kelpaa..

2009-06-27 @ 20:02:17
Postat av: Mandy

tack för igår! Pösss

2009-06-28 @ 10:37:31
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0