Trött!


Igår och idag var ganska så köriga dagar på jobbet så jag är jätte trött :(
Somnade på soffan förut och sov ungefär en timme.
Imorn å på fredag så jobbar jag kväll, förhoppningsvis så är det lite lugnare då.
Sen är jag ledig i helgen.

Jag vill åka till Finland. Jag saknar pappa och alla andra där.
Jag har ju semester om ca 3 veckor, men vi har tyvärr inte råd att åka :(
Även om jag åkte själv skulle det blir för dyrt... Känns ganska så tråkigt, men så är det.
Utan pengar kan man inte göra så mkt.
Men kanske till hösten/vintern sen.......

Igår tittade vi på filmen Baksmällan. Den var ganska så bra. Många skratt blev det iaf :)
Sen gick vi och la oss före elva! tidigt i säng för en gångs skull.. Men jag var lika trött imorse ändå :(
Nu ska jag klura ut vad vi ska hitta på, känner mig lite rastlös :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0